Frågor och svar

FAQ
Frågor om en av era varor?

I anslutning till varje vara här i internetbutiken försöker vi beskriva den så utförligt som möjligt. Om du ändå är tveksam eller har någon fråga så du välkommen att kontakta vår kundtjänst så kan vi säkert hjälpa dig.
När får jag mina beställning?

Normalt plockar och packar vi dina varor samma dag som vi får in din beställning. Beroende på var du bor i landet kan det dröja 3-7 dagar från du lade din beställning innan du kan hämta den på ett utlämningsställe.

Kan ni skicka en ny faktura?

Javisst, skicka oss ett mail på info@caredirect.se så får du en faktura mailad till dig i PDF-format som du kan skriva ut

Har min retur registrerats?

Du kan kontakta kundtjänst för att få reda på detta. De har alltid aktuell information.

Kan jag ändra eller annullera en beställning?

Det beror på hur länge sedan det var du lade din beställning. Har vi inte hunnit plocka och packa är det inga problem. Kontakta kundtjänst.

Kan man beställa med adress utanför Sverige?

För tillfället är det inte möjligt.

Vad är minsta ordervärde?

Vi har inget minsta ordervärde. Beställ vad du vill!

Jag behöver min beställning innan ett visst datum.

Vi är beroende av våra partners för att kunna leverera varor hem till dig. Därför kan vi aldrig garantera ett visst datum, men i normalfallet får du leveransen senast en vecka efter beställning.